Helgen är äntligen slut!

Och jag är lite ledig, alla fall tills i morrn, men sen så är ja ledig några helger och nu är det ju faktiskt bara tre veckor kvar tills vi ska flytta! :) Det känns både underbart och fruktansvärt stressande! Det är lite jobbigt nu när vi varit hus och hundvakt en vecka och inte kunnat vara hemma så mycket och dona heller, men nu har vi åkt till lägenheten och ska packa lite.
Jonas målade det sista på byrån igår, den blev helt underbar! Vi hittade jättefina beslag till den i helgen också som blev perfekt! det är bara så synd att jag inte tog någon före bild så ni kunde få se, för den var inte vacker innan, men vi såg potentialen, eller Jonas gjorde det var ju han som ropade in den på en gårdsaktion här i sommar :)
Värdret är inte det bästa här idag, men det är rätt skönt när man ändå måste vara inne och dona!
Skruttisen har åkt på vattkoppor också har sovit jättedåligt hela veckan, vilket är rätt jobbigt när man sover i samma rum där borta hos mamma och pappa, och jag har börjat jobba 7 varje dag. Men inatt och igår har han sovit bättre. Han har bara koppor under fötterna och i stjärten, det kan ju vara d värsta ställen kan ja tycka! Usch vad d ska klia, men dom säger att det inte kliar så hemskt på småbarn?...

Näe ni nu ska jag tillbaka till att packa och dona! Vi hörs vidare snart, med lite bilder och så..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hua! Jag är inte avis på er som har all packning och städning framför er. Men iofs är det ju roligt att flytten närmar sig! :)

Vattkoppor, stackars liten, hoppas han kryar på sig snart!

2009-07-07 @ 21:22:34
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0