Hemma efter shopping

Nu är vi hemma efter en lång dag i Gävle med shopping. Först blev det Ikea, där köpte vi nån kastrull, stekpanna, grå fårskinnsgrej som vi ska ha på bänken i hallen och gardiner.
Sen gick vin in till Valbo kökcenter en sväng, där hittade vi fina glas, två hinkar som vi satte en fin mårbacka perlargon i samt lite kläder till skrutten.
Sen åkte vi en bit in i Valbo till Madame Nyberg en helt underbar liten inredningsbutik med maaaassor av lantliga fina saker, där hittade vi en gigantisk vit ljuslykta, den ska vi tända hela hösten!
Chefen ringde när vi var där med och bad vänligt att ja skulle jobba i morgon, och eftersom jag aldrig kan säga nej så resulterade min lediga helg i en icke ledig helg... Igen... Jag som har längtat HELA veckan efter sovmorgon, för jag är verkligen akuttrött av graviditeten nu!.. Men det är bara till 12 så det går nog bra! Får betalt för hela dagen ändå fast ja går hem tidigt..
Nu ska älsklingen o ja försöka enas om en film, för ja tänker trotsa tröttheten och ha fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0