Hemma och vattnar

Vi är hund och husvakt denna veckan, så jag är bara hemma och vattnar och ser till hemet lite. Borta bra men hemma bäst :) Det är lite jobbigt när man inte har alla saker som man kan tänkas behöva som man annars har hemma!
Annars har vi badat och njutit av det fina vädret! Idag är det lite molnigt dock, men ack så skönt!
Vår byrå är slipad och spacklad nu så ikväll ska vi måla den och försöka komma iväg till villa vanilj och köpa knoppar till den, och så glömde jag förstås att ta en före bild på den. Den var verkligen inte vacker från början, men jag har på känn att den kommer bli underbar!
Jonas åkte o köpte färg nu och han skulle även låna hem en tapetbok, vi har fortfarande inte betsämt oss för någon sovrumstapet, men så såg vi jättefina i ett gammalt nummer av Lantliv och dom kom från Duro... Så nu hoppas vi på att dom finns kvar!

Nu måste jag kila till skrutten som håller på att slockna över vardagsrumsbordet :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad snällt! Då måste jag nog åka dit och kika! Hade hon många kvar? Jag behöver nämligen 14 stycken... Kan du inte lägga ut en bild på dom?

2009-07-06 @ 12:39:52
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0