Jobb, flyttpackning, städa, trött....

Så mycket som ska göras, men så lite tid, för att inte tala om energi. Efter en dag på jobbet vill man ju helst hem och mysa med skrutten och inte packa, måla, rensa, städa ja och allt som hör till en flytt... Och jag skulle behöva sova cirka en vecka också...
2.5 veckor nu cirka till flytt, kom på idag att vi måste boka släp, så jag hoppas den vi brukar låna finns ledig!!! Lite svårt också när man inte vet om det blir på Måndagen eller Tisdage som vi ska börja på.... För man får nästan försöka köra allt på en dag så man slipper ha barnvakt så mycket också!
På Fredag tänkte vi försöka hinna med en tur på Ikea alla fall, för jag är ledig hela denna helgen och nästa med för den delen :) Nästa helg ska Jonas bort så då blir det nog inte många knop gjorda dessvärre.
Neo är så go nu, men även väldans väldans envis till o från. Han är väldigt noga nu att tala om vems någonting är om han ser nått, han säger alltid vem det tillhör nästan, mamma pappa boppa, vavva eller NE säger han om det är Neos :)
Han har också kommit med några nya ord, jordgubbar- "Gobubba", Ebba- "Ba", Glass- "Glacsh" :) Lax-"Lasch" Rulltrappa- "App appa", Damsuga-"Uga". Och så har han börjat lägga till där efter ord när han pekar, Killian Där osv. Det är så mysigt att få sån kontakt!!!

Nu ska jag ta och hoppa i badet så man orkar upp vid 05.15 i morrn då klockan ringer! Bilder kommer i morrn, glömde kameran i bilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0