Kan man ångra sig!?

Jag vet inte om ja vill flytta längre, snart är den dagen här och vi har HUR mycket som helst som ska göras :) Eller kan man på nått sätt få 48 timmars dygn?
Har jobbat ikväll, fick verkligen extra energi när jag för första gången hade ett riktigt telefonsamtal med min skrutt i telefonen :) Han svarade på allt ja sa och berättade vad papegojan hade sagt när dom var o kikade på den på Mobackes :) Så frågade ja honom om han ville sova i mammas säng i natt, och det ville han :) Men nu sover han sött i sin säng, han trillar bara ur våran tyvär då han rör sig otroligt mycket i sömnen. Sen sa han hej då när vi hade pratat klart, då får man extra energi!
Nu är det dags för ett bad sen blir det läggdags, börjar sju i morgon, men sen är ja ledig på Onsdag och då ska ja utnyttja alla timmar som den dagen erbjuder!
Sov sött!

Kommentarer
Postat av: hanna

gumman då!!! Ta det bara lugnt o ta allt som det kommer.. ingen stress..!! Inte bra för magen! Idag har jag solat på bryggan me massa bra musik i öronen så jag hann bränna mej innan jag visste ordet av!=) Hihi sen stack vi till en lågprismarknad me massa kläder så jag köpte kläder till pappa! O du... det fanns sjukt mkt billiga barnkläder, synd att vi inte bor närmare varandra! Då hade jag överöst dina små sötnosar=) hoppas allt går bra me magisen nu o ta det LUGNT me flytten. Jag ska börja flytta kartonger på tors!! pussar

2009-07-14 @ 00:55:38
URL: http://hkarolina.bloggsida.se
Postat av: Caroline

Huva, jag vet precis hur det är! Trots att man tycker att man börjat i tid så blir det alltid panik mot slutet!! Ett tips, ta emot all hjälp ni kan få! Det kan vara guld värt! Du ska ju inte heller slita ut dig för mycket nu ;)

2009-07-14 @ 09:15:47
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: hanna

Nu ska jag åka o skriva på för tillträde på lägenheten o få nycklarna=) spännande! Sen blir det o börja köra kartonger.. Hoppas ni får en bra helg! pussis

2009-07-17 @ 09:27:26
URL: http://hkarolina.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0