Konkret datum!

Sådärja Äntligen har vi fått ett datum när vi får nyklarna, det får vi på Onsdag 29:e klockan 12. Alltså om en vecka. Nu kan vi börja planera med släp o barnvakt osv. Dessvärre jobbar ju jag förstås kväll på Onsdag, börjar vid fyra kommer hem run tio. Så Jonas får åka med lite kartonger då bara så får vi börja köra möbler på Torsdagen. Sen på Fredag ska vi ju vara ute ur lägenheten och den ska vara städad, kan någon tala om för mig hur det ska gå ihop? :)
Näerå det löser vi, vi brukar lösa det mesta om än det är kaotiskt först!
Har putsat alla fönster i kök/vardagsrum iaf. så det är bara vårt sovrum o Neos kvar o där är det bara två styckna....

Peppar peppar mår ja inte så illa längre, eller illa mår jag rätt mycket med faktiskt, MEN jag har inte kräkts på en vecka! Och det är himla skönt, för det tar på krafterna att gå o invänta kräktimmen varje dag hehe!

Usch vilket trist inlägg detta blev, men ja e rätt trött i vanlig ordning, men jag är ju vaken? Det borde räknas för nått, klockan är ju ändå 21 :)
Saknar Jonas lite, han jobbar kväll dennea vecka och ja sover ju när han kommer hem. Och vi har knappt setts sen i Fredags känns det som...
Det blev lite kaos här ikväll ha ha, jag sa till Neo att gå å tvätta händerna innan maten, och han sprang in på toa, jag hörde hur han drog sin pall till tvättstället och hoppade upp på den, han poade på där en stund, sen när ja dukat fram ska jag gå in o hämta honom och det är vatten ÖVERALLT i badrummet, ha ha herre gud!

Skrutten har varit på inskolning idag på dagis, som han ska vara på tre dagar när Barbro har semester, fröknarna sa att det verkade på Neo som om han alltid skulle gått där och det hade inte varit några som helst problem när Jonas lämnat honom, så det blir ingen mera inskolning än idag, det är ju skönt, för annars skulle man pysslat ihop med dom tiderna också i detta kaos... Natti natt!

Klockan 18.15



Klockan 18.25 :)


Kommentarer
Postat av: sofie

vad e det för dagis :=)?

2009-07-27 @ 11:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0