Det närmar sig!

Flytten närmar sig nu med stormsteg, på gott och ont :) Jag vet inte riktigt hur jag skall hinna med allt, rensa, packa, måla, sy, jobba, mysa, sola, bada mm mm mm. Om man bara kunde beställa 48 timmar/dygn bara några veckor....
Har varit så ofantligt trött denna veckan, så när Neo väl har somnat så har jag inte haft nån energi över... Men det är väl vädret som gör att man blir såhär trött!

Ikväll ska jag alla fall ta tag i lite målning och syning? eller vad säger man? :) Jonas jobbar alla fall sista dagen idag sen har han semester i fyra veckor, han har sparat en vecka till i höst då vi har försökt tänkt hinna med en liten resa, om det blir utomlands eller inom Sverige lämnar vi öppet. Men det känns som att man har lite att göra i huset i höst med kanske... Aja..

Det slog mig idag att det var nog över en månad sen som vi bytte en bajsblöja :) Han är helt blöjfri nu Neo, förutom då vi ska iväg nånstans då sätter vi på honom en, men vi har upptäckt att den för det mesta är helt torr när vi tar av honom den och sätter honom på pottan/toan och så kissar han JÄTTEmycket då, det är som att han håller sig numera, det är ett bra tecken :)

En klasskompis ringde precis och talade om att tentaresultaten kommit ut, jag klarade den med bravur, underbara saker! Det känns som att det är först nu när man fått veta allt som man kan ta sommarlov på riktigt från skolan!

För övrigt är jag bara väldigt förundrad över hur vuxna människor kan bete sig som dom  gör, men det tänker jag inte ödsla någon vidare energi på, jag tänker lägga den på min familj!

Här kommer lite bilder från i Lördags på bästa tjejerna och sötaste Mille från dopet!



Nydöpt goskrutt



Fika



Neo, Issa och Rio spelade piano för oss under fikat, det lät fantastiskt?? :)





Jenny & Jossan sminkar sig



Anna-Karin, snygg som alltid


 Snygging :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0