Helgen till ända

Vilken underbar helg, och vilket väder!!! Igår var vi och badade hela dagen, det var dock en aning kallt i vattnet där vi var! Efter badet var vi på kalas och sedan fick vi besök av familjen Åkesson Birgersson, vi planerade in en liten trip vi ska ta i början av Augusti, vi kom fram till att antingen hitta en mysig stuga och åka dit med barnen, eller om vi tar en weekend till London eller Barcelona utan barn :) Ja det återstår att se! Tänkte kika lite stugor och flyg o se vad som finns! Hursomhelst kommer det bli mysigt!
Idag har Jonas och jag varit och badat själva, efter cirka en halvtimme där ringde vi och sa att vi ville ha med honom, men då var han så trött o hängig, det var lika bra att han inte var med. Han har varit otroligt trött och känslig idag, han har bara sovit 11 timmar per natt hela helgen, och det är några timmar back med tanke på att han brukar sova 12 eller 14, jag behöver också så mycket sömn just nu :) :)
Uscha när vi var i vattnet och badade säger Jonas: Det är ju en orm, då kom det en orm simmandes emot oss, så då var det färdigbadat för mig!
Jag tog igen badet sen och hoppade ner med Neo i poolen, det var då mycket mysigare det :)
Nu ska vi ha lite filmmys, om jjag lyckas övertala Jonas att se filmen vill säga he he! Ska verkligen njuta av den här kvällen, i veckan jobbar jag alla dagar utom Onsdag, usch vad trist! Nu hoppas ja det blir liiite svalare alla fall, för det är inget vidare att jobba när det är 30 grader, man blir så matt! Aja slutklagat nu! Trevlig Söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men fy! En orm! Vart badade ni? Dit vill jag inte riskera att åka...

2009-06-28 @ 22:23:21
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: läsare

Barcelona är helt fantastiskt och där finns ALLT att göra och se.. passar verkligen alla. Rekommenderar starkt före London. Kolla Ryan Air, landar lite utanför Barcelona, men går alltid buss i samband med ankomst. Inte långt och inte dyrt!

2009-06-29 @ 03:15:04
Postat av: Caroline

Aa jag förstod det, vilken tur att jag har dig på bloglovin så jag inte missar något :)

Simon är född 21 november, vad lustigt.. nästan precis 1 år mellan dom!!

Haft en jättebra helg i värmen, grillat, badat och vart på marknad :) Hoppas ni hade en toppenhelg med!

2009-06-29 @ 08:12:13
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0