I fixartagen

Ikväll känner jag mig lite fixig! Har precis sytt ett par shorts till Neo, hade ett par pop pantalonger som gått hål på knät, så ja sydde helt enkelt om dom till ett par shorts :) Dom blev jättesöta, sen om dom passar får vi se i morgon när han vaknat och vi kan prova dom :)
Tänkte ja skulle sy kudden nu med, eller om ja ska vänta med att börja sy tills ja köpt stoppningen? Det kanske kvittar, eller så snor ja stoppning från en gammal innerkudde ja har från ikea, ja det kan ja ju göra faktiskt. Jag har ju alla fall ett underbart tyg från Green Gate som ja ska sy kudden av, jag bara älskar deras saker, såg också att dom säljer Green Gate på min favoritaffär i Ljusdal, Kardemumma. Måste åka dit snart!!!! Om ni inte kollat in deras saker så gör det!

Några ord som kommit från Neo i dagarna ska ja printa ner innan ja glömmer dom, det är ju jättebra sen kan man gå tillbaka i bloggen o se hur han utvecklats :) Borde göra en fin utvecklingskategori som Frida  gjort i sin, men det känns lite sent?
Han har all fall sagt: Huml, Llllllla låter det typ :) Jordgubbar, kkkkkoogggbbaaaa typ :) Totto- Tttoto, Emil- eeeeelll :) Det kommer massa ord varje dag nu, det var några till med som ja inte kommer på nu på rak arm.

Se hur mycket som händer på ett år:



Neo med sin kompis Freja sommaren -08



Samma busungar sommaren - 09

Nu ska jag återgå till att fixa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0