Onsdag

trött som vanligt, sitter o kikar runt lite på nätet bara, Neo somnade för cirka en timme sedan. Dom hade haft en underbar dag ute i Växbo, Neo hade fått bada, klappa tuppar och grisar och allt annat skoj! :)  På Fredag ska dom ut på äventyr igen, till Gävle med Arwen och hennes pappa. Sen är ja ledig i helgen med då tänkte vi ta en heldag på stranden på nått mysigt ställe...
Hade verkligen sett fram emot en sovmorgon i morrn ,men så måste jag iväg på ett viktigt "möte" halv nio... Men det kommer bli skoj :)

Detta har hamnat på min önskelista:









Sådärja, nu blir det sängen...

Bilder tagna från nordljus.net

Kommentarer
Postat av: Caroline

Den där kannan från GreenGate är bara helt underbar! När jag beställde min valde jag mellan den och en annan, det blev den andra, men nu ångrar jag mig nästan. Men man kan väl ha flera? ;)

2009-06-25 @ 08:41:50
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0