Puuuhh

Känner mig som en maskin som batterierna just tagit slut i, men i morrn är ja ledig och då blir det familjemys! :) Det skulle bli fint väder också, frågan är vad man ska hitta på? Åker man till stranden ska väl Neo bada och det är det lite för kallt för tycker jag!
Han har börjat prata så mycket nu så det är en himla mysig tid :) han svarar ja eller nej på allt nu, och nickar eller skakar på huvudet, lite mera tvåordsmeningar kommer det också, häromagen skulle morfar hämta en macka till honom då sa han bobaj kacka :) Och pappas Gricka osv :)
Jonas var på autkion igår när jag jobbade, han ropade in en superfin gammal byrå som vi ska måla vit och byta knoppar på, har redan hittat superfina knoppar, vita i porslin. Jag och svärmor har bestämt oss för att ha en målarkväll hos dom på Björktjära nån kväll, hon ska också måla om lite :)
Nu ska vi ta och bada lille skrutten sen ska Jonas och jag mysa lite, vi firar vår tvåårs förlovningsdag idag så det kanske blr nån god mat, vi har inte handlat eller besämt oss än vad det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0