Slingor i håret & Sömnig i ögat

Idag har det varit underbar sommarvärme! Och jag har varit ledig! :) Så vi har varit o badat, helt underbart!!! Kan knappt fatta att sommaren är här? Neo lekte lite med Arwen som också var där. När vi kom hem igen var Neo så trött så trött så trött! Så vi försökte natta honom i växasängen, men icke :) då tyckte han det var så roligt så han började dona med en massa annat och ropade glatt på oss. Så det fick bli spjälsängen ändå, där somnade han som en stock, vad underligt egentligen? :)
Det ska bli lika fint väder i morgon också säger dom, och jag som jobbar... Får ta igen lite sol i helgen då, kanske är bra att det inte blir nått bad i morgon för både Jonas och jag har bränt oss idag :)



Trötta små hjärtan!

Det blir ett kort o tråkigt inlägg idag, men jag är så sjukt trött... I vanlig ordning, sitter med slingor i håret nu som ska sköljas ur snart. Får se hur det blir då, det var nog flera år sedan jag gjorde slingor på mig själv hemma, Jonas var så snäll så han petade upp de mesta av håret åt mig, det är banne mig svårt att göra det framför spegeln :)

Kommentarer
Postat av: Frida

http://fofroridoda.blogg.se/2009/may/filbrod.html#comment



Där är filbrödsreceptet, om det var det du menade :) Sen provar jag baka det på sidan 192 i Lailas bok!



Såg att du hade frågat om färgen! Ska kolla upp det och återkomma! Tror burken står kvar i friggeboden Den var inte kritvit iaf.

2009-06-23 @ 22:27:10
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0