Sommarlov!

HÄRLIGT klassen, nu har vi klarat av den värsta terminen hittils! Det är alla fall vad ALLA säger som tagit SSK examen, och det hoppas vi såklart på! :) Vi klarade det galant, återstår väl kanske att se nu efter den tentan vi skrev idag :) :)
Har fått reda på att jag ska ha praktik på avdelning 4 på bollnäs sjukhus, medicinavdelning! Känner både en viss ängslan samtidigt som det ska bli himla spännande!!! Fick den sena praktik perioden och det är kanon då får man ett brea mitt i terminen i höst och det kan ju vara behövligt!! :) Och vi ska INTE ha nån tenta eller nått arbete under praktikperioden, det har dom ändrat på, nu har vi kortare praktik och ingen tenta under tiden och det tackar ja väldans för, det innebär 4 veckor då man inte behöver ägna så mycket tid åt att läsa mitt i höstterminen! Nice!

En och en halv månad kvar till flytt nu cirka. Underbart! Neo sover hos farmor och farfar ikväll för i morrn bitti ska vi upp och röja ur förrådet och så ska jag se till att måla färdigt stolarna, kanske tom. hitta ett fint tyg och sy dynorna. Tänkte att jag skulle gå och kolla på åhléns nu på kvällen, men så drog Jonas iväg och skulle pumpa däcken så då tänkte jag: Måste vänta till han kommer hem, är så van att Neo ligger och sover :) :) Saknar min lilla skrutt redan faktiskt!

Ska kanske ta tag i målningen nu, men jag har en ägglossningsvärk som inte är av denna värld! Bara att bita ihop antar jag :)

Här kommer två bilder på huset, nähä tydligen inte då poppfönsterfunktionen var blockerad och verka inte funka att avblockera heller, Jonas får fixa det sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0