Sommarlov!!

Nu ni! En tenta kvar eftermiddag sen är det sommarlov!! Från skolan alla fall, börjar snart jobba men det ska bli skönt att gå till jobbet, komma hem och sen känna sig ledig. För de gör man aldrg när man pluggar, man har alltid nått som hänger över en som man måste gå runt och småfundera på tycker jag!
Gårdagen blev det inte så mycket pluggat på, vi åkte upp till skolan, men pratade mest om allt annat, kikade ner på nån gammal tenta då och då, mer än så var det inte. Hjärnan har verkligen gjort sommarlov sen senaste tentan känns det som.
Vår kväll igår spenderades på auktion. Jag fick med mig två gamla fina burkar hem, det var d enda! Jag ville så gärna ha en superfin gungstol, MEN när ja satte upp handen för att ja ville vara med så såg gubben inte mig så den gick jättebilligt till en annan tjej :(
Neo varh os mormor och morfar under tiden, det var sedan en trött familj som kom hem, Neo somnade nästan med en gån och Jonas och ja gick och la oss klockan 21 och somnade vi med ganska på en gång :)
Neo hade somnat på köksgolvet igår hos dagmamman rätt upp o ner, då var han slut :) Så hon hade fått flytta honom till soffan där han hade sovit rätt länge.. Idag är det för övreigt sista dagen för Neo där, sen blir det lite sommarlov för honom med :) Då får han sova hur länge han vill på mornarna igen. Jag är verkligen tacksam för den plats vi fått för Neo, kunde inte ha haft det bättre någonstans!!! , vi trivs så jätte jättebra!!!! Och Neo med, igår när vi skulle åka hade han gått ut på bron, men kom sen in igen för han skulle ge Barbro en kram innan vi åkte, goskrutt!

Nu ska ja läsa igenom mina papper lite till, sen blir det lunch på Lilla  K med klassen, sen tenta!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Bosatt i Gävle, men kommer från din hemstad :)



Kan tänka mig det, det såg underbart ut! Men det kommer säkert bli jättebra i nya huset!



Hoppas ni får en skön midsommar!

Kram

2009-06-19 @ 13:22:03
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0