Tröttsamt

Goder afton!
Blir kväller snart, ska jobba i morrn ändå. Chefen ringde i eftermiddags, men eftersom Jonas börjar 14.30 så går jag hem vid 14.15 Skönt!
Usch ja kan bli så trött på folk som bara klagar och tycker så synd om sig själv hela tiden! För att inte tala om alla föräldrar som springer ute på krogen mer än vad dom är hemma med sina barn? Fruktansvärt tycker jag. Ja brukar se endel springa förbi här utanför på helgerna, man ser väldigt bra om man bor mitt i stan, på gott och ont förstås! Man måste väl förstå att man måste lägga om sina vanor när man blir mamma/pappa och faktiskt har ett annat liv att ansvara för? Jag trodde alla kände att det var en självklarhett? Och jag trodde verkligen alla tyckte det var underbart också. Men ack så fel jag hade! Jag blir så upprörd! Och folk klagar på att dom inte har någon egen tid och det ena med det tredje, men vad trodde dom? Usch näe....!

Till nått roligare! På Lördag ska vi på dop, det ska bli mysigt och jag hoppas verkligen att vädret bättrar på sig lite! Sen på kvällen är det lite tjejfest- apropå det jag skrev ovan? Men det hör verkligen till ovanligheten att Jonas eller jag går ut. Kalla oss tråkiga, men vi har satt det underbaraste på jorden och vill ingenting annat än att ta hand om honom!

Det var allt från en något bitter men ändå väldigt lycklig A-m

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag håller med! Varken jag eller Per har någon större lust till att gå ut, eller vi har väl ingen lust alls rättare sagt :) Jag var ju ut en sväng nykter i fredags, och jag förstår varför jag inte saknar det en sekund!

2009-06-11 @ 22:11:22
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0