Typiskt svenskt jag vet...

Men jag kan inte låta bli att säga det: Det är för varmt!!!! :) Blir alldeles slut av att jobba i denna värme! Och lilla skrutten blir medtagen han med märker vi, trött och dålig aptit, men dricker mycket vatten det är bra!!!! Han har börjat säga sitt namn nu, frågar man nått i stil med: Vems saft är det där? då får man Nee till svar :) sötsnöret mitt!
Det blev ett 12 timmars arbetspass idag, fick jobba över, det var lite kaos, men det var inte riktigt vad man behövde efter en natt med cirka 5 timmars sömn, jag kan verkligen inte somna när det är såhär varmt, måste införskaffa nån slags AC eller nått om detta ska hålla i sig!
I morrn slutar jag tiiiidigt tidigt så då ska lilla familjen åka o bada, sen ska vi förflytta oss till mina föräldrars villa för att bo en vecka, dom ska utomlands. He he dom ångrade det lite nu när det är så hett hemma, men det visste dom ju inte när dom bokade. Det ska alla fall bli mysit att bo där en vecka, Neo kan springa ut och bada pool på morgonen om han vill och äta frukost ute å... Vi ska sova nere i deras källare, dom har inredd källare där och den är jättesval och skön så det ser jag verkligen fram emot, sover väl så skönt att ja inte kommer upp till jobbet på Onsdag morgon kanske :)
Usch vilket svammel känner jag, nu blir det kväller...Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kan rekomendera luftvärmepump! Vi har en sån installerad i huset och den fungerar både som värmekälla på vintern och nu i hettan som AC, hur skönt som helst!

2009-06-30 @ 06:47:28
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0