Underbara helg!

En underbar helg har nått sitt slut och snart har faktiskt halva den här veckan gått med, och jag har inte hunnit blinka! Helgen var helt underbar, hade en fin fin födelsedag med nära och kära på dagen och lite fest på kvällen. Söndagen, morsdag tillbringades i solen först hos mormor och morfar och sen med grillat i trädgården hos farmor och farfar. Bättre kan de inte bli om än vi var lite trötta! För när jag kom hem på Lördag natt så vaknade Neo, verkade superglad att jag var hemma igen och började skratta, inte ville han sova då, så vi gick upp och la oss i soffan o kollade på bamse :) Två gånger! Det var så mysigt för han låg på mitt bröst o mös och skulle omvartannat mata mig med diverse saker.

Annars har det flytit på som vanligt, skola och familjemys omvartannat, igår påbörjade ja målningen av lite saker jag ska fixa till innan vi flyttar, men kunde inte avsluta för det blev sånna elaka moln :) Så ja gör det i morgon!
Fick beskedet att ja klarade tentan som vi gjrde för två veckor sen, grämer mig ändå, för det var rätt nära full pott så nu är ja arg för ja inte prickade in de sista poängen, aldrig blir man nöjd!

Neo är nästintill blöjfri nu och gör allt på pottan, helst hela tiden. Och alltid nu när han e klar så ställer han sig upp och hoppar och ser alldeles lycklig ut och säger klack. Vi tror det betyder klart :)

Ett annat nytt ord som kom idag huxflux var gricka vilket betyder att han vill ha nått att dricka. Min kompis dotter sa lika när hon var liten minns ja och ja tycker det låter så gulligt!

Just nu är Neo uppe i varv och ligger i sin säng och ropar på Killian som är mormors hund he he, vi har precis kommit hem från kalas hos farmror Ante och han hade såå roligt när vi skulle åka..
Idag fick ja föresten en kopia på mailen att dom beställt köket åt oss, då blev det hemskt verkligt, vi kommer troligen att få flytta in i slutet på Juli, och det är ju faktiskt snart! Så i helgen blir det storrens i förrådet, kanske man skulle ha loppis på innergården? :)

Lite bilder från helgen och sådär kommer i morrn eller en annan dag jag är på tok för trött nu, kunde inte sova i natt för jag är totalt sönderbiten av mygg :) Ska bland annat lägga ut en bild på en helt underbar tavla ja köpte på gammalt och nytt idag :)

Föresten hörrni, mina balkonglådor hade inte blåst iväg, svärfar hade tagit dom i smyg och planterat i dom åt mig, jättefint blev det, ni kan få se bilder på dom också sedan :)

Natti natti på er! 3 dagar till SOMMARLOV!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att han är så duktig på pottan. Vi får inte Isak att sitta på sin änns vi é. Skit tråkigt. men i sommar ska blöjan bort det kommer att bli naken rumpa hela sommaren =) Till hösten blir det på sin höjd natt blöja för grabben..



kramar

2009-06-03 @ 11:05:24
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Caroline

Låter som ni haft en toppenhelg! Och vad roligt att du klarade tentan :)



Förlåt att jag inte svarade på din fråga sist, glömde helt bort det.. Kom på det nu när jag läste att du har börjat måla redan. Förmodligen har du väl redan köpt färg, men den jag använder är iaf Beckers aqua lackfärg, elegant.



2009-06-03 @ 15:06:07
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: hanna

Gud va kul o läsa allt! Du är så duktig! Kul me tentan o din lilla guldklimp är ju fantastisk!=) Sötisen.. Idag va min sista pluggdag inför näst sista tentan. Har sista den 12e så det känns lite segt nu när alla får sommarlov innan meeeeej!=(

Annars är det sig likt här hemma.... vi kan inte komma överrens om nåt golv till lgh. Det är det svåraste.

Va ska ni göra på midsommar förresten? Hoppas nåt mysigt... vi kan inte riktigt komma överrens om nåt tills dess heller=) hehe så jag vet inte än. Har ju lust o hitta på nåt kul ju!! Ta hand om er nu! O lägg ut bilder på allt du skrev om! Puss

2009-06-03 @ 18:28:47
URL: http://www.hkarolina.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0