Zzzz

Sådär ja, nu har ja jobbat tre dagar, och nu är ja ledig cirka två veckor igen. Härligt! Men kommer det bli nån sol? Näe det kommer nog lagom tills när ja börjar jobba igen, så nu vet ni när solen kommer också :)
Jobbet är sig likt, det är precis som vanligt tycker ja... Fast fyya vad trött ja är nu he he det är sådär när man inte är van att stiga upp så tidigt, men i morrn tar vi sovmorgon- HELA familjen, Jonas jobbar ju kväll i veckan. Får se om det är nått vidare till väder i morrn så vi kan hitta på nått. Men jag har hört flera stycken säga att det kommer bli värre i morrn, usch stackars studenter!

Neo sover som en stock han redan, klockan är 18.15. Kan det vara vädret? Igår kväll somnade han vid 17.40 och vaknade 9.15 cirka i morse! Det skulle ja med behöva nu känner jag!
Han är så gott som torr nu lilla skrutten alla fall! Det märks på en gång vad skönt det är att inte köpa blöjor hela tiden, annars tyckte ja man upptäckte att det var slut jämt och fick sticka iväg på kvällen o köpa, fast det kanske bara bottnar i att vi har lite dåligt framförhållning? :)
Idag när han hade gjort nummer 2 pekade han stolt på det och sa: Back, vilket betyder bajs :) Det har kommit massa nya ord nu igen, men allt antingen slutar eller börjar på K :)

Jag blir lite ledsen för ja kan inte lägga in bilder än, för det där med fönstren krånglar, ingen som har en datakunnig kille hemma som kan fråga vad det är för fel??? Jag vill ju ha lite tapettips från er! Har hittat fyra stycken nu cirka som ja vill ha men kan inte bestämma riktigt. Och jonas säger bara: Bestäm du.. He he

Nu tror jag det blir lite sex and the city! Snart kommer familjent från Göteborg! Jippiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0