Äntligen helg!!

Eller vad säger man? Helgen kommer ju att bestå till stor del av studier alla fall. Men jag får ju trots allt ha in skrutt hemma och runt mig, och det är väl det som är det viktigaste. Och min sambo då förstås :)
Sitter nu och skriver om nervsystemet. Snart klar, då ska jag påbörja hjärtat och cirkulationen. Vi var på föreläsning om det igår, jag måste säga att det var en suverän lärare!! Förstod det mesta av vad hon ville säga oss tror jag!
Just nu så sover skrutten och Jonas är och handlar mat så ja tänkte passa på att uppdatera lite här, vi ska ju ha syster på middag/vin/spel ikväll, jag ser fram emot att hon kommer, dels för att få prata lite skit och dels för att få en liten paus i studierna. Nåja jag ska väl inte klaga allt för mycket vi har ju varit på liiite äventyr idag, varit på biblioteket o lånat lite böcker sedan var vi på loppis, jag letar lite möbler att renovera. Vi fick ju för ett tag sedan en gammal byrå av en dam. Som vå målade vid och bytte handtag på, den blev skitfin! :) Kan lägga ut en bild vid tillfälle, dessvärre har jag ju ingen förebild så det kanske är rätt menlöst ändå.... Äkta Shabby Chick blev den iaf. Och det var ju det vi strävade efter :)

Lite bilder från skolan

   


Det bästa jag har!



Leker



Påväg till dagmamman




Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det går bra med plugget! vågar inte räkna hur många timmar man ägnat i helgen åt studierna..

2009-03-07 @ 22:30:52
Postat av: Anna

Hej!



Nä jag har klipt honom själv, första 2 gångerna med sax nu dom tre sista med maskin. Men funderar på om jag ska prova ta honom till en frisör den här gången..



Vad söt han är. Ja det där godiset, han är lite för förtjust i det men det är nog mitt fel jag är ju en riktig godis råtta själv =) Han älskar choklad vilket jag nästan levde på när jag var gravid med honom haha!! Kanske fick smak på det då =D



Kramar

2009-03-07 @ 23:26:37
URL: http://bhugulliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0