Hemmadag!

Idag har Neo varit hemma med mig! Jag är verkligen jätteglad att han inte behöver vara hos dagmamman fem dagar i veckan. Jag tror han tycker att det är mysigt när han får vara hemma med mig också!
I morse vaknade vi cirka halv nio, då steg vi upp och bakade scones till moster Sussi och mormor som kom förbi på frukost. Sen har moster Sussi varit här med oss hela dagen!
Jag är så förvånad över hur mycket Neo har "växt" de senaste dagarna, dels storleksmässigt och i hans personlighet på gott och ont, han är väldigt med nu tycker vi, men har även utvecklat en vilja som inte är av denna värld :)
Han har också börjat säga massa saker nu bara på två dagar, det började igår när vi var hos mormor då sa han Killian, Jona och jag blev lika chockade båda två. Sen idag har han sagt Bälpa, vilket betyder hjälpa, sen på eftermiddagen sa han även kaffe :) Det är lika mysigt varje gång det kommer ett nytt ord!
Bästa han vet just nu är att springa runt med sin radiostyrda bil :)
Kvällen för mig blir i böckerna det, jag ska försöka ge mig på nervsystemet... Har börjat lite men tagit en paus...







Kvällsbadningen, dagens höjdpunkt :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

siter här för mig själv och läser lite.. från fönstret kan jag se huset där ni bor oxå:)

Hoppas allt är bara bra:)

Läs gärna min blogg:)

2009-03-03 @ 22:53:13
URL: http://sanfreds.blogspot.com
Postat av: hanna

Hej du är en så gullig mamma! Skulle verkligen vilja ses!!Hoppas vi kan fixa det nångång!! Puss på er

2009-03-04 @ 10:31:49
URL: http://hkarolina.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0