Lugnet efter stormen

Nu är överaskningsfesten avklarad och alla har åkt hem, det känns lite tomt :( Jag hade ju hyrt en liten gård för att samla alla och ha en överaskningsfest för Jonas, alla jag hade bjudit dök upp så det var helt underbart! Och Jonas hade faktiskt inte anat att det skulle vara någonting sånt, kanske en middag med släkten trodde han, men inte att alla från Göteborg, Luleå och Stockholm hade kommit upp för att fira honom så det var ju enormt roligt!!!
Dagen började med att Sussi, pappa och jag åkte dit och dukade upp allting, sedan hem för att smida lite planer! Sen åkte jag hem och började på att göra mig i ordning, jag hade sagt till Jonas att 17.30 ska du vara klar för att då ska vi åka. Tiden gick hemskt sakta fram till 17.30 tyckte jag för jag längtade så efter att få se hans min :)
När det väl var dags att åka och vi hade satt oss i bilen sa jag åt Jonas att nu ska du binda för ögonen, ehh jaha? sa han... Sen for jag runt med honom i bilen en halvtimme för att virra bort honom lite, när vi väl stannade bilen utanför gården så var han måttligt förvirrad. Vi gick in och där stod alla och skålade :)
Efter cirka en timme sa Jonas: Visst är vi på prästnäset va? Men det var vi ju inte så det var också lite roligt!
Vi åt supergod mat och tårta först, Isabelle, Noah och Neo var också med en stund, Isabelle och Noah sprang runt runt runt och Neo försökte haka på men han hann inte med, han såg väldigt besviken ut över detta vid ett tillfälle. Lilla sötnosen!
Det var i det stora hela en väldigt lyckad fest och Jonas sa igår eftermiddag att han gärna hade fortsatt festen ett dygn till, det var ju ett bra betyg :)
Tack alla underbara som gjorde festen så trevlig!!!! Och hoppas att vi ses snart igen!

       

       

       

       

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0