Någon som vet..

Varför det inte går att lägga upp videos??? Jag har en sån rolig som ja skulle vilja dela med mig utav :) Men det händer inget när jag klickar att ja vill lägga upp en länk...

Vi är just hemkomna och ätna, vi har varit o vägt storkillen, och mätt. Han vägde 12.5 Kilo och var 88 cm lång, ocn enligt BVC:s beräkningar kommer Neo att bli 1.90 när han blir stor :) Ooooj hjälp :) Och han hängde med i utvecklingen precis som han ska o lite mer därtill tyckte vår BVC tant!

Huset var underbart! Vi är helt förälskade både Jonas och jag, men nu har vi en veckas lång väntan framför oss innan vi får höra nått från mäklaren...

Kommentarer
Postat av: hanna

hej=) jag tror jag dör just nu... vill ha ett huuuus! Vill ha det huset! Det är ju helt sjukt perfekt! faaaan.. måste ni vänta en hel vecka? Varför då? Hoppas verkligen ingen annan bjuder! Puss

2009-03-23 @ 19:09:23
URL: http://hkarolina.bloggsida.se
Postat av: Tindra

Hur gammal e Neo???

2009-03-24 @ 08:52:32
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0