Ny vecka...

Helgen har passerat med stormfart som vanligt! Lördagen blev trevlig, Sussi Leif och Ante var här och drack lite gott och spelade spel. Mycket angenämt! Resultatet blev jämt!
Nått annat stort som hände i helgen var ju att Neo gick på pottan i Lördags, och i Söndags gjorde han ifrån sig på golvet, SEN sprang han och hämtade pottan. Han förstår ju innebörden då alla fall, alltid nått. Storkillen!
Idag har jag varit till Gävle, blev en kort dag då det gick snabbare än förväntat så det var ju skönt, så vi åkte o fick lite mat hos mor och sa hejdå till Sussi, sen hem och städa inför morgondagen, det är ju i morgon som Jonas fyller 30 :)



Grattis älskling!!!

Fick en känsla när jag kom hem att jag skulle kika in om dom lagt in betygen, och det hade dom! Jag klarade den individuella tentan, men vårt grupparbete fick vi U på. Då vi följt en lärares riktlinjer så klagar den andra på dom? Och underkänner oss för att vi skrivit på det viset? Hur kan det få vara så? Jag blir så otroligt upprörd, ja kan inte glädjas åt att j klarade den andra, ja kan heller inte sätta mig ner med anatomin nu, tappade lusten totalt! Men men...! Det känns som att det är värt att ifrågasätta??
I morgon är det seminarie hela långa dagen, sen hem och svida om för lite 30 års kalas...Hade nån fundering på att baka en massa men tiden finns verkligen inte! Det får bli en bageritårta helt enkelt...
Väldigt bittern inlägg känner jag, men man kan väl inte alltid vara på topp??

Neo fick lite fina kläder av farmor igår... Om ni har vägarna förbi Ljusdal så gör en sväng in på Minimode!!!







Lite bilder från helgen



Sussi & Jag har ledningen :)






Ack så fin! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Storkillen!! Tänk att det redan är pottdags! =)

Grattis till Tentan!! Tråkigt med den andra! Klart ni måste ifrågasätta det.

Fan va kul å spela med andra då! Blir jag avis!

Kommer nog å hämtar det nu nån dag, åker till fjällen på fredag å det kan vara bra kvällsfördriv där tänkte jag! Hur ser det ut för dig imorrn? Kram kram

2009-03-09 @ 22:00:30
Postat av: Anna-Maria

Hi hi ja tänk vad fort det går!!! :) Tänkte på dig igår, för är han kikar på tv;n så har han oftast nallen han fick av dej i knät :) Tänk så liten han var då han fick den!

I morgon är jag först hemma till 11.30, sen ska jag upp på heden o plugga, vet inte riktigt hur lång tid det tar, sen sju kanske? Men Jonas är nog hemma :)

FUSK att du ska få åka till fjälls tycker jag!!!

Kram!

2009-03-10 @ 07:28:28
Postat av: stina

vi kanke kan åka till ljusdal nästa vecka? :)

hur många drar i veckan är neo hos dagmamman och är det hela dagar? sitter o klurar hur vi ska göra till hösten, roddigt värre!

2009-03-10 @ 09:44:53
Postat av: stina igen

ni har ingen bilbarnstol till salu from 6mån eller vet nån som har det?

2009-03-10 @ 11:40:02
Postat av: Hanna

men gumman du ääär sååå duktig som kämpar me skolan o kul att du klarade tentan.. det är ju det som har betydelse=) Deppa inte för arb! Och ... självklart kan man inte alltid ligga på topp... vi pluggar järnet nu du o jag så vi blir klara med skiten snart! PUUUUSSSSS

2009-03-10 @ 22:13:51
URL: http://hkarolina.bloggsida.se
Postat av: hanna

gud så söt han är som sprang till pottan=) hihihi det måste kännas underbart! Jag vill också ha barn!! Skulle så gärna vilja träffa er=) puusssss

2009-03-11 @ 08:22:25
URL: http://hkarolina.bloggsida.se
Postat av: stina

hahahahaha jag trodde oxå dom var döda o idag ser dom ju helt vissna ut för att dom är så skrynkliga hahahahahahahahahahhaha!

2009-03-11 @ 08:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0