Sm-finalen!

Snopet att Edsbyn inte vann?? Känns lite konstigt faktiskt!
Lördag idag då, fort det går! Idag har Neo och jag varit själva på förmiddagen, då passade vi på att gå en runda på stan, inhandla present till Karin som fyller år idag! Det är så svårt att handla kläder till någon annan tycker jag! Men det blev lyckad iaf. :)
Sen åkte vi upp till Björktjära, först för att lämna vagnen till Stina, Noah ska ha Neos gamla vagn nu, han kommer att åka runt i den som en liten prins :) Trist att dom åker hem idag!!!!
Efter det var det dags för lunch hos svärisarna, det bjöds på tomatsoppa och mumsiga vofflor, Tobias & Karin var där med, dom var på genomresa från fjällen så vi fick träffa dom en snabbis! Det var roligt! Neo var inte på sitt bästa humör dock då han inte hade sovit någon middag. Så nu 18.25 är det kväller för liten prins!
Han är så go, frågar ja honom om vi ska åka nya vagnen blir han helt lyrisk och börjar klättra upp i den, det är ju ett tecken på att vi gjorde rätt som bytte faktiskt! Han sitter längre ner i den och framåt endast, jag tror han får en känsla av att han är mer "med" nu.
That´s all for now, ska försöka styra upp lite mat och invänta le grande premiär av Robinsson, det var lite roligt för det var Jonas som tyckte vi skulle se det, annars är han den som avskyr när jag vill se "dokusåpor"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0