Snö snö snö

Va trist det var att vakna i morse och se att det kommit snö... IGEN! Man får ingen vidare lust att gå ut! Neo och jag är hemma tillsammans idag igen. Frågan är vad vi ska hitta på, vi har redan lekt med alla leksaker, badat o ätit frukost :) Han vaknade tiiidigt idag igen, 07.20 hörde jag honom snacka inne på sitt rum, jag låg dock kvar och sträckte på mig en kvart till, han har så roligt där inne för sig själv. Jag undrar just vad det är han skrattar så åt??
Näe nu har ja bestämt mig, det får bli en dag inne, tills det är dags att sova då kan vi ju ta en promenad så får han somna ute så han får lite luft i alla fall. Funderar om vi ska ta o måla lite fingerfärg, skulle haft någon sorts skyddsdräkt bara till både mig och honom när vi målar med det :)

Annars är det bara en evig väntan tills nästa vecka då vi får veta om det blir budgivning, och om det blir det. Hur det går. Vi har ju våran gräns och dit kommer vi att vara med, bankmannen hade sagt att han inte trodde det huset skulle gå över våran "gräns" :) Men man vet ju aldrig. För tidigt att ens börja hoppas för man blir så besviken bara!

I morgon ska vi ut o käka o dricka några öl med klassen, en liten tentafest. Några tjejer och jag ska sitta en stund hos mig före innan vi ska gå på Scandic på "after work" Och möta upp resterande av klassen. Det ser jag fram emot, ser även fram emot Lördagen, Jonas ska till Gävle till några kompisar och jag tänkte passa på att se en riktig "chick flick" och käka massa Chili Ostkrokar, det är ju trots allt min "fuskdag" då :)


Att handla är lite sisådär roligt tycker skrutten :)





Vem är det i spegeln?



Jamen det var ju jag :)


Kommentarer
Postat av: tindra

Vilken fiiiiin jacka, vart köpte du den? Jag älskar stjärnor :)

Jupp det blev en resa, ser framemot det som attan :) kram på er

2009-03-27 @ 09:00:28
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0