Söndag & Måndag

Tycker hela tiden det är antingen Söndag eller Måndag, veckorna går så ofanligt fort, för att inte tala om helgerna! Fredagen med klassen blev lyckad! Ska lägga ut bilder nån dag här, men ja glömde kameran hos Pia :) Sånt som händer!
Igår var Neo och jag ensamma och myste, vi kikade på Byggare Bob och  åt ostkrokar, Neo ville bara sitta i mammas knä, jag tror kanske han kände att jag varit borta dagen innan och ville passa på att vara med mig ifall ja skulle försvinna igen, men det tänker jag inte göra på ett bra tag :)
Detta blir en kortis, vi har precis packat och ska bege oss på äventyrsbadet i Söderhamn, Neo ska få inviga sina nya badbyxor idag!

Släckte ni ner igår föresten?? Det gjor jag, var faktiskt lite mörkrädd när jag var alldeles ensam och det blev mörkt och tyst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0