Teletubbies

Nu sitter skrutten o kollar på teletubbies så ja passar på att skriva av mig lite! Ja känner att jag inte har sådär väldans mycket att förtälja nuförtiden, hela min vakna tid går ju åt till skolan nu känns det som!
Men idag har vi det lyxigt för Neo fick vara hemma med mig! Vi sov till klockan nio, steg upp o åt frukost i lugn & ro. Sen badade han lite o nu sitter han o kikar tv.
Ska bege mig till mamma om en timme och lämna honom för att vi ska upp o skriva grupparbete, som vi ska redovisa i morgon men inte hunnit börja på ännu, så ja känner väl kanske lite smärre panik
Jonas fyllde alla fall 30 igår så vi hade lite fika här o så. Mysigt bara med familjen! Neo fick ett paket med snöre på som han sprang omkring o drog på som en hund, det är hans favorit just nu att dra runt saker, funderar om ja ska sätta kopell på Bosse? :)




Ge mig TÅRTA :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godisgris =)

2009-03-11 @ 12:08:58
URL: http://mammajosefine.blogg.se/
Postat av: stinchen

ja verkligen godisgris. äter han chips förresten? :)

2009-03-11 @ 14:51:37
Postat av: hanna

Va fin han blev i nya byxorna!!

2009-03-11 @ 17:05:06
URL: http://hkarolina.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0