Tenta veckan has begun!!

Å fy sjutton nu är vi här, denna veckan har jag fasat för, GIGANTISK tenta om 7 dagar, det känns som om jag minst skulle behöva 14 till! Men men nu är vi här och får kämpa oss genom det helt enkelt!
Dagen började bra i alla fall med lite besök av Stina och lilla Noah, han var så glad o mysig den lilla skrutten!
Neo slog nått slags sömnrekord idag, han sov 15,5 timmar i sträck... Hjälp! Sedan var han trött efter lunch ändå, men han vaknade ju så sent att det inte var lönt med någon middagssovning så han deckade vid 18 redan idag. Det kändes väldigt tomt att komma hem och så sov han!

That´s al for now! Ska ta en dusch och lägga mig nu, känner att det är inte lönt att plugga mera idag, hjärnan måste få smälta det ja läst idag och sen tar vi nya tag i morgon!

Föresten! Hur snällt är det av sambo att baka snoddaskaka klockan 21, när man är som mest sugen? Jag som går på diet :) Måste somna innan den e klar tror jag!

Sötnötterna :)






Kommentarer
Postat av: Frida

Ja vissa har tur! (ja jag är bitter :)) Signe sov 3,5 timme, vakna, sov 2,5 timme, vakna, sov drygt 2,5 timme, vakna och då var klockan 5.20... Usch!!



Bakar Jonas?! Men det här inlägget blev bara fööör mycket för mig haha

2009-03-17 @ 11:19:29
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0