Torsdag...

På Torsdag äger budgivningen rum. Tror därför denna veckan kommer att gå riktigt långsamt!! Nu är vi alla fall hemma igen hela familjen efter en lång dag med bad, middag hos svärföräldrar, ytterligare en husvisning och storhandling. Hela familjen är rätt så trött nu så det blir nog inte många knop, har hunnit städa lite sen vi kom hem, sen är det liiite tvätt kvar, och kanske jag hinner steka biffarna tills i morrn..? Aaja, vi får se hur d blir med det!

Hoppas att det är nått bra på tv:n ikväll, det har varit så mycket Beck & Wallander filmer på Söndagarna nu på senaste, visst jag älska båda dessa filmer, men jag har ju redan sett alla... :(

Kommentarer
Postat av: Annsann

Hej!



Okej, bra att få lite tips. Man får väl se det hela som ett sparande till nästa år oxå...det blir trevligt med en slant då med!

Lycka till med budgivningen! Fin blogg du har, och vilken fin liten kille sen!

Kram

2009-03-29 @ 23:08:14
URL: http://annsanns.blogg.se/
Postat av: tindra

Morgon på er...

Hur har helgen varit? Här är det braa :) Jag klickade hem en hel del från Villervalla, sååå finaaaaaaaaaaaaaa ting juh! Loved them!

2009-03-30 @ 07:19:03
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: tindra

Helgen har varit underbar hos oss också, tänk vad glaad man blir av lite sol :)

Jag hade kunnat klicka hem sååå mkt från villervalla, men det blev en body, byxor,mössa och t shirt....jag älskar allt hos dem, sååå himla fiiint :)

Vad pluggar du för något?

2009-03-30 @ 10:37:00
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0