Trött!

Idag har varit ännu en dag på skolan, hämtade Neo slängde i oss lite mat sen var det dags för plugg igen, har precis lagt undan böckerna! Man sitter 8-9 timmar per dag och ändå funderar man hur man ska hinna med? Det är tur att alla säger att detta är den värsta kursen! Tack och lov, om man klarar alla tentor då vill säga....
Nu ser jag fram emot Lördag med lite middag o Vin med syster och min familj! :) Det är sånna små saker som får en att orka med lite till!! Och min underbara son och hans stora framsteg som han gör för varje dag! Idag har han sagt ytterligare två nya ord, Katt & Bob, Byggare Bob är favoriten på tv just nu nämligen...
Aja jag ska inte trötta ut mina läsare med tråkigt skolsnack, det känns som att det är mest sånt som kretsar i skallen nu, så ja återkommer i morgon och förhoppningsvis är jag bättre skrivhumör då!
Föresten! Någon som har nått tips på snygga barnbord? O då menar ja inte nått med nå Nalle Puh eller Cars på som annars finns ÖVERALLT :)
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0