Tröttmössan sover

Och jag sitter här o funderar, tänkte först tvätta. Men tror ni det fanns någon tid? NEJ! Blir så less, enda tiden som fanns var i morgon kväll. Får snällt be Jonas att tvätta då :) Det är ju trots allt han som brukar tvätta också... :)
Ikväll ska ja baka lite kakor tänkte jag, det är så trist om det kommer någon förbi sådär spontant och så har man inget hemma, vilket har varit fallet nu en längre tid när jag haft så otroligt mycket i skolan! Men ikväll känner jag att jag både har tid och lust.


Nu först så tänkte ja damma av lite, det är skönt att ta städningen i små etapper när man inte har nån lust, damma först, vänta nån timme sedan damsuga och torka golv!
Föresten!! Jag fyndade en jacka idag, betalade 100 kronor för den, det är ju helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: tindra

Tack för länken, fanns ju såååå mkt snyggt! kommer beställa till lillen. Hoppas det går bra med sminkningen, den e riktigt enkel att göra, jag brukar köra med svart/rosa skimmer då blir den guldig, andra ggr har jag testat grönmetallic+ljusgrönt, blir riktigt snyggt!

2009-03-27 @ 13:10:54
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0