Vår... Igen...

Nu är det vår igen! :) Undrar hur länge det håller sig den här gången? Innan det kommer en dec. Snö. Usch vad ledsamt det är när man längtar så efter lite värme!
Har varit ute på förmiddagen och njutit av solen! Vi tog oss en promenad och kollade på fåglarna nere vid vattnet, Neo hade fullt upp att peka på allt han såg, men till sist orkade han inte nått mer och tvärslocknade, han sover än. Så nu sitter jag här, har ingen skola ingenting att tänka på förän på Fredag, det känns nästan lite overkligt, jo men visst har jag saker jag skulle kunna börja med redan idag, men jag känner att jag är välförtjänt en liten paus! :)

Här kommer lite bilder från vår förmiddag :

Och glöm nu inte att rösta på mig på : mammagalan Under kategori 1 och 3 :)



Vill skutsa vovven :)





Håller på att slagga in :)





Ska testa lägga upp filmerna igen får vi se :)


Neo åker kana

Kommentarer
Postat av: Sessan ☆

Underbara bilder på en vacker skatt!!



Jaså, du har bott i Oslo/Drammen, då vet du ju vart Lillestrøm ligger ;D

Det är där jag bor!!



Önskar dig en strålande dag

2009-03-25 @ 13:50:00
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Ida UNG MAMMA

så gullig han är!



www.gotteochvi.com

ung mamma med en son som modellar!

2009-03-25 @ 15:18:15
URL: http://www.gotteochvi.com
Postat av: Linda

Jag har röstat på dig idag! :)

2009-03-25 @ 19:59:07
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är klart! Allt för dig baby:)



Det går fint! Har tränat ungarna idag och dom var riktigt snälla. Iofs var många sjuka, så det kan bero på att det var en liten grupp, haha! Med min egen träning går det också ganska bra, men jag tycker det är så tråkigt att äta nyttigt. Jag tänker på godis heeela tiden!! Har du nåt bra tips på en nyttig och mättande frukost? Tycker inte jag går ner nånting alls i vikt. Typ ett kilo på två veckor. Det är ju nada!



Nu blir det OC-dvd:)

Puss!

2009-03-25 @ 20:31:18
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0