Bamse finns på riktigt

Idag kom jag på att Neo har ju en liten bamse som han fick när han fyllde 1 år, han gillar ju sin bamsefilm jättemycket så ja tänkte jag skulle leta fram bamse, och jag har aldrig sett en så förvånad och glad kille tror jag. Bamse finns på riktigt? Så genast skulle han springa och kolla på bamse, tillsammans med bamse :) Sötnosen!

Pottan går bra, han gör nummer 2 där också nu, men idag har vi haft blöja då vi har varit iväg på lite saker...

Ikväll ska jag baka sirapsbröd, mums! Jag lägger ut receptet sedan om det blir lyckat, tänkte också baka nougatrutor till min födelsedag på Lördag, köpte allt utom NOUGAT...?? aja får göra det en annan dag



Plockade in syrener från mamma idag, det luktar gudomligt gott här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0