Det gäller att planera!

I morgon har dom visst beslutat sig för att stänga av vårt vatten mellan 08-12, det är inte det lättaste när man har småbarn, allra helst småbarn som brukar sova länge, det gäller nog att han är vaken och har ätit frukost innan klockan åtta i morgon, tänk bara på tandborstningen? Vi har hällt upp vatten nu som vi har i kylen, men det blir ju inte samma sak. Det ska tvättas, och borstas tänder och drickas vatten och ja... Allt möjligt
Vi fick inte tillbaka nån tenta idag heller, det verkar inte som om dom kommer att bjuda på någon dag, fast det kanske är bättre att leva ovisst? Tänk om man skulle få beskedet att man ska göra en omtenta om ett par veckor, räcker det inte med att vi har tre tentor och en inlämning på tre veckor? Dom ska klämma in en omtenta för dom stackare som inte klarade den i anatomin med, jag hoppas verkligen att jag klarar den, men man ska inte ropa hej...
Jag satt och tragglade med läkemedelsräkningen nyss, det gick jättebra och jag löste alla tal utom det sista, där fick jag två nollor för mycket så mitt svar blev 300 tabletter, men jag insåg rätt snabbt att jag räknat fel alla fall för man kan ju inte ge en pat. 300 stycken :)

Ikväll är det nån slags schlager grej, har inte riktigt hängt med, är det nån slags semifinla? Kanske inte Sverige går vidare? Ja ingen aning kanske borde kika lite o se vad det är.. Ja det gör ja.. Bjuder på några bilder först!





Klockan 17.20 ikväll slocknade skrutten..

Kommentarer
Postat av: Frida

Men gud! 17.20! Sover han hela natten iaf?!

2009-05-13 @ 13:08:54
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0