Ensamma hemma

Måndag igen! Uscha mig  vad helgerna går fort, men det gör ju veckorna med faktiskt! Skola idag, vi träffades och körde lite läkemedelsmatte, det gick bättre än förväntat faktiskt, det verkar inte alltför svårt, MEN det är nog väldigt lätt att man slarvar och jag tror inte jag kommer att få alla rätt nu på Fredag, men prova duger ju :) Klarar man tentan som är på Fredag så slipper man delen i kursen, för vi har egentligen inte börjat med LM än, det är för dom som vil testa om man klarar det ändå, men jag får nog räkna med att snällt åka ner till Gävle och medverka på föreläsningar och dylikt tror jag!
Efter skolan blev Neo och jag bjudna över till mormor och morfar på grillat, vilket var mycket välkomnat då Jonas jobbar kväll denna veckan. Så slapp man i alla fall tänka på maten, det är faktiskt stressigt när man är själv, och hinna med allt, mat,bad,tandborstning, läggning innan klockan är 19 om man kanske kommer hem vid 15-16 tiden. Man vill ju hinna med att umgås lite också.
Och det hann vi med nu, vi var ner till lekparken, Neo tyckte att den stora lastbilsaktiga saken som var där och fällde träd var det mest intressanta, han satt på rutchkanan och  titta på den med stooora ögon, och efter en stund så vinkade han glatt åt den, och likaså när vi skulle gå hem :)

Ikväll väntar lite serier för mig,jag tänkte räkna lite men ja tror att jag tar det i morgon faktiskt. Och renskriva lite borde jag också göra, men det hinns nog med det också.... Var är sommaren?...







Har fått syn på en pippifågel :) Har en film när han jagar den som är så söt :)









Världens gulligaste min :)

Kommentarer
Postat av: tofva

Söt blogg du har!

2009-05-12 @ 12:09:36
URL: http://tofva.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0