Förnekelse

Lever i total förnekelse! Har tenta på Onsdag men hittar hela tiden på annat jag ska göra, Jonas åkte på stan för en stund sedan så då satte jag mig och pluggade, men så ringde det o jag skulle gå upp o kika nått på datorn, och vad händer? Jo jag fastnar här :)
Helgen har varit jättemysig om dock lite snuvig. Vi har varit på Björktjära sen i Lördags och tänker stanna här till Fredag. Mysigt att kunna gå ut i trädgården om man känner för det, men självklart har det ju blivit regn nu då..
Tycker alla fall att rätt låt vann melodifestivalen, tyckte inte det på en gång men efter att ha hört den ett par gånger nu tycker jag den är underbar! :)
Neo var uppe med oss och kolla lite på melodifestivaleb, han stod mitt på golvet och dansade till varenda låt och mellan varven hämtade han lite popcorn, att man inte filmade då alltså :)

Jo just det, vi köpte ju tapeter till köket och hallen i helgen med, vi beslöt oss för att ta samma till både hall och kök då det är öppet mellan dessa. Det blev en ljus och fräsch tapet, dessvärre har vi inte fått hem den än, den kommer på Onsdag och på nätet hittar jag inga bilder på den för den är så ny, den hade kommit in i slutet på veckan.

Borde återgå till pluggande nu faktiskt innan jag ska kika på desperate... Måste bara berätta vad som hände i morse, Jag skulle lämna av Neo hos dagmamman, så var det en tjej där som satt med Barbro i hallen så när jag hade klätt av Neo går han fram till henne och tar hennes hand och går in i lekrummet, tänk vad söta dom såg ut när dom tultade iväg, jag fick mig en liten tår i ögat faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: stina

ja den e underbar!

lite som danmarks bidrag som vi digga en gång i tiden :)

2009-05-18 @ 20:45:09
Postat av: hanna

jag vill också hA BAAAAARN!! PUSS

2009-05-18 @ 21:25:09
URL: http://hkarolina.bloggsida.se
Postat av: hanna

jasså?? va kul! Vilket kök tog ni då? Vi har ju Vollo=) det ser ju lite konstigt ut på ritningarna men det blir nog bra sen! Har bestämt oss för alt1! tror jag=)hahah Tapeterna hittade jag i en pärm på wik och wall.. tror de är från Ferm wallpaper. Golvet är fr alloc. Puss

2009-05-19 @ 20:34:54
URL: http://hkarolina.bloggsida.se
Postat av: hanna

vi flyttar inte förrän 17 juli=)

2009-05-19 @ 20:36:19
URL: http://hkarolina.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0