Klart

Nu har vi varit på besiktning av huset, i sista sekund fick vi en tid, dom hade fått stuva om lite i schemat sa dom och det är uppskattat! Det var inte så mycket att anmärka på förutom en liten sak i badrummet som dom skulle åtgärda redan nästa vecka... Så nu känns det lite mera verkligt att man ska flytta snart...

Neo var hos mormor medans jag var med på besiktning, dom skulle gå ner till källaren o leka och mormor hade sagt, vi måste gå försiktigt i trappan för att mormor har ont i foten, dom hade gått försiktigt ner i trappan, se hade mormor satt sig på golvet med honom för att leka då hade han tagit upp foten på henne och blåst på den :) Han är så omtänksam och händig Neo, mormor hade försökt ropa in hunden med som inte ville komma in, då sprang Neo in o hämtade Killians matpåse, vad gör han hade mormor tänkt, då hade han ställt sig och skakat med påsen för att locka in hunde, som för övrigt kom springande, för så brukar ju mormor göra fast med hundgodis ibland :)
Det är annars lite svårt att uppfatta hur pass mycket barn förstår och kommer ihåg när dom inte pratar så mycket, men man upphör aldrig att förvånas!

Nu har Jonas gått över till grannen för att se hockey igen, då tänkte jag passa på att röja lite granna och sen bara ta det lungt och läsa en ny tidning, ska lägga mig tidigt ikväll tror jag, för i morgon om vädret tillåter ska Neo och jag ut o leka med en mamma från föräldragruppen och hennes dotter, det ska bli så roligt för nu har vi inte träffats på jättelänge och det händer ju så mycket med dom små hela tiden :)

Hoppas ni får en mysig fredagkväll och vi får hålla tummarna för Sverige nu!

Kommentarer
Postat av: Ida

Söt han är Neo!

Ja det är reklam för yogakläder!

Tack, solen lyste här i Uppsala :)

Hoppas den lyser på er imorn också!

Kram Ida

2009-05-08 @ 21:44:26
URL: http://imary.blogg.se/
Postat av: Josse!

Hej... Jag hade gärna inrett ditt nya hus =) Tihi....

- En lantlig tapet i köket,, hmmmm!!!! Jag hade nog satsat på en randig eller någon från Mimous kollektion.... Beror ju på om man vill ha det Romantiskt lantligt eller ruffare lantligt!!!

Bred Rå bröstpanel och sen en grårutig tapet kanske!!!! Mmmmm, bara fantasin som sätter stopp =)



Säg gärna hur ni gjorde =)



Kram josse

2009-05-10 @ 15:57:12
URL: http://in-myhouse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0