Kvällsrutin?

Tentan är gjord, det är Fredag, kvällssolen skiner och skrutten o jag har varit på en mysig promenad! Det kan inte bli så mycket bättre!
Skrutten var på pottan ikväll igen, satte honom där efter att vi gjort oss klara för kvällen, lika som igår. Och han kissade båda gångerna, skall införa detta som rutin, samt på morgonen. Det kan kanske var ett bra steg mot en torr stjärt?
Ni skulle se honom vad stolt han är när han kissat där, WOW sa han ikväll :) De är för underbara!

I morgon väntar lite tapetinköp, vi vet inte rkigt vad vi vill ha ännu, men Jonas hittade en fin när vi var iväg sist så vi får kika på den igen. Det gick inte så bra sist vi var iväg, för han vill ju kika tillsammans och skrutten var med och han ville ju kolla på allt annat än tapeter han :) Så i morgon är svärisarna snälla och tar hand om Neo så vi kan kolla på tapeter i lugn och ro. Vi ska även till huset och mäta lite och sådär i morgon, mysigt!







Några favoriter vi har :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Den tredje och den fjärde var helt underbara!

2009-05-16 @ 14:36:26
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: Frida

Japp knopparna ska också bytas, tror med att det att göra massvis! Den ska målas i vitt, inte kritvit utan lite mjukare.

Får hoppas det blir bra! Har införskaffat värsta penseln, så nu hänger det bara på mig :)

2009-05-18 @ 08:01:26
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag tänkte ta en matt färg, men när jag var där och tog hjälp av snubben som hjälpte mig välja ut allt glömde jag bort det i all hast, och han bara gav mig färgburken efter att jag bestämt vilken nyans jag ville ha... så det blev halvblank. Tyckte du att sängen blev för blank när du målade med det? För visst var det halvblank?

2009-05-18 @ 12:56:45
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh vad skönt att höra! :)

2009-05-18 @ 19:18:56
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0