Ledighet, mys och besiktning!

Idag ska huset besiktas, så jag ska iväg klockan 13. Spännande! Neo och jag är annars lediga idag, har myst här på morgonen, ätit frukost, borstat tänder ( han har blivit så duktig nu) förr var det ju en pest och pina att borsta hans tänder, det var en kamp varje morgon och kväll, men nu tycks det ha släppt. Han håller på att få tre tänder nu stackarn, hur många är det som ska få? Är det 20 mjölkisar? Sjläv har ja ju för övrigt två mjölktänder kvar trots min ringa ålder på 28 år :) Det ni!!

Nu ska vi ta oss en promenad ut i solan och inhandla lite på stan, sen lekparken en stund innan det är dags för middagssovning och sen ska Neo vara hos mormor och morfar när jag åker till huset. Synd att vi båda inte kunde vara med på det, både Jonas och jag alltså :) Neo skulle det inte funka att ha med ha ha :)



Finns det för övrigt nån bättre lösning för en bad hairday? :) Måste till frisören, men ja vill ju spara ut, svårt det där!

Kommentarer
Postat av: J

Hur var bordet?

2009-05-08 @ 11:22:29
URL: http://mammajosefine.blogg.se/
Postat av: hanna

du är jättefin gumman... puss

2009-05-09 @ 00:10:07
URL: http://hkarolina.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0