Metodövning+Ikea=Utmattad

Tidig morgon i morse, åkte hemifrån 06.20, skulle träffa de andra klockan 07 på stationen, och eftersom ja skulle tanka och plocka ur barnstolen åkte jag den tiden jag gjorde, för det tar ju 40 minuter att tanka och ta ur en barnstol? Jag måste lära mig uppskatta tider bättre, fick vänta en bra stund på de andra eftersom vi hade sagt 7 ju :) Jag tog mig en svängom i bilen och lyssnade på lite musik, blev en aning piggare iaf :)
Sedan åkte vi och släptte av en tjej på skolan och sedan for vi andra på Ikea, tänkte kika av lite vad vi behöver till huset osv. Vi hade även kollat ut lite saker som vi visste att vi behöver såsom bestick, jättefina hittade jag på nätet igår, men tror ni dom fanns? Nix... Istället kom jag hem med ett köksbord, två sommartecken, lite ljus och en superfin kanna. Inte fy skam det heller....


Detta bordet köpte jag, sedan tänkte vi hitta antingen 6 vita stolar, eller 3 vita stolar och en kökssoffa, vi tror inte att vi ska måla bordet, inte till att börja med alla fall för det gör sig så fint mot vita stolar...

Efter Ikea åkte vi och käkade lunch på skolan och hämtade ut lite tentor, innan det var dags för metodövning, som skulle hålla på till 16.30. Men vi slutade redan efter cirka en timme.. Skönt men det känns ju lite halvskumt hur dom planerar ibland. På vägen hem tog vi oss en glass ute i tönnebro, solen sken sååå härligt!

Väl hemma var det dags att hämta älsklingen hos min mamma, dom hade haft det kanonbra. Varit ute o lekt och ätit massa gott, så han ville ju inte ha någon middag inte ha ha undra på...
Mamma berättade att han hade gått på pottan där hela tiden så han hade inte kissat nånting alls i bläjan, sen när vi kom hem kissade han på pottan två gånger också. Så i morgon ska jag köpa små kalsonger till honom :)

Farmor kom på besök med på kvällningen, hon och Neo gick ut en liten stuind, sen när dom kom inte vill unge herr Neo INTE komma in, han blev så arg på oss :) Han har nu somnat gott i sin säng men det är så himla varmt i lägenheten att ja tycker lite synd om honom, för han är så varm när han sover!!

Nu blir det lite fil och färgan 2 :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jättefint bord. Kommer bli bra med vita stolar till.



Lustigt, jag tittade också på färjan och åt fil :)

2009-05-25 @ 23:17:49
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0