One down one to go.......

Sådär ja!!! Fick alla rätt på läkemedelstentan! Då jag knappt trodde jag skulle klara den på 6 gånger kom det som en smärre chock :) Helt underbart!
Har skrivit tenta i morse med, och det gick hur bra som helst! Nu måste vi får sommarlov så att inte mitt flyt tar slut...!

Idag har det beställts köksluckor till vårat hus!!! Det kommer at SÅ fint till dom nya tapeterna, dom ska vi få hämta idag så jag kan lägga ut en bild på dom senare! Det blev luckor från Marbodal iaf. superfina, vita såklart!



Dessa luckor blev det, vi ska ha några vitrin med, ungefär som på bilden. Men vi ska välja andra handtag för dessa gillar vi inte :)


Dessa kanske? Det är en djungel av allting där ute, så svårt att välja tycker vi! Och vi är lite veliga båda två med :)

Neo somnade tillslut igår alla fall, KVART I TIO!? Det har nog aldrig hänt tror jag, han var så ledsen o ropa efter mamma.. Men tillslut somnade han, pappa sjöng sött för honom :) I morse däremot när vi skulle iväg till mormor när ja skulle upp och skriva tentan, då vill han INTE vakna :) Skruttisen då! Nu sover han middag, snart sovit två timmar så jag måste väcka honom nu så det inte blir lika ikväll...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Superfina luckor!! Jag förstår att det är en djungel när man ska välja och vraka bland allting, men det kommer säkert bli jättebra tillslut :) Du verkar ha bra smak.

2009-05-20 @ 14:35:07
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: Frida

Skönt att klara tentan! Luckorna ser hur fina ut som helst!



Blöjorna köpte jag på kvantum, så det är klart Neo måste få sånna! Trots att de inte går att klistra igen...



Tack för tipsen om knoppar, ska kika på det nu!

2009-05-20 @ 21:38:59
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Åsa

grattis till tentan! snart är det sommarlov och det ska bli så skönt att vila huvudet ett tag och få tänka på sig själv!

ha en trevlig helg!

2009-05-22 @ 22:56:22
URL: http://www.busandebarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0