Potträning

Usch vilket regnväder, börjar inte ni blir trötta på detta? Man kan ju aldrig vara ute en hel dag utan att det ska komma någon störtskur!
Hade tänkt gått ner på Långnäs och lekt men det blev ju regn i vanlig ordning. Vi var på stan en liten sväng idag med mormor, men Neo vill verkligen inte sitta i vagnen så vi gick hem och åt korv istället. Och tränade lite på pottan, han kissar på pottan flera gånger om dagen nu, igår kom han o gnydde o tog mig i handen och gick in till pottan o försökte få av sig byxorna, så jag hjälpte honom och mycket riktigt han kissade jättemycket, lika gjorde han idag när vi var hos mormor fast vid toaletten, så då kissade han där, det har inte kommit mycket i blöjan idag :)
Nu har han somnat i fåtöljen framför byggare bob, men när han vaknar ska jag ta av honom blöjan o testa om han går dit eller säger till när han blir nödig, det är väl kansek dags att böja träna på "allvar" nu när han verkligen VILL kissa på pottan, ibland kan han sitta lääääänge sen reser han sig i kikar ner, har det inte kommit nått då testar han lite till :)

Nu ska jag lägga mig på soffan o vila lite, pappa Jonas är iväg o fiskar med några kompisar, och när han kommer hem är det tacos o RobinssoN :)



Såhär ligger lilla skrutten nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0