Regniga dar

Tisdag kväll, Seriekväll. Men det verkar som ja får nöja mig med en serie då den ena krånglar. Skrutten ligger o konfererar i sägen med Boss i vanlig ordning o slocknar väl vilken sekund som helst. Och vad gör jag då? Jo jag kikar på tapeter, var o skulle köpa tapet idag på Colorama, men när ja kom dit såg jag till min förvåning att tapeten var lite svagt åt beige ig grunden och inte vitt som jag tyckte det såg ut på bilderna. Nu förstår ja vikten av att faktiskt se dom live först, bilder på en dator ger inte det rätta intrycket. Det var ju tur ja inte beställde den på tapethuset.se då. Men besviken är jag för nu har jag ingen aning om vad a vill ha faktiskt. Vi kollade på säkert ett 20-tal, och blev inte klokare på det. Jag tyckte det var dags att gå när kvinnan i tapetbutiken spårade ur och började visa mig massa knallblå med typ körsbär på...

Jag har ju fortfarande en lite fundering på en tape jag hittade i tidningen lantliv. Men då finns den ju förstås inte att se i Bollnäs. Ack så frustrerande! Idag har vi alla fall bockat av en grej att göra denna vecka, och det är att vi har betalat handpenningen på huset. Nu återstår bara att få en tid för besiktning, måste verkligen ringa i morgon, vi kom såklart på det kvart över fyra och dom stänger fyra...

näe tillbaka till tapetdjungeln nu..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag pluggar till beteendevetare på Linköpings Universitet, mycket roligt!!



Lycka till med tapetletandet =)

2009-05-06 @ 11:53:49
URL: http://enligtemma.wordpress.com
Postat av: Annica

Hej!

Visst är det jobbigt att leta tapeter, särskilt om man haft en favorit, men att den ändå blev fel. Lycka till!



Din blogg har idag blivit dagens utvalda på min blogg!



Kram

Annica

2009-05-06 @ 12:07:41
URL: http://minstorafamilj.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Har du kollat på rusta på tapeter?? de finns några där med sånna där stora blommor som jag har sucktat efter ett tag :-) Grattis till husköpet..Sa ju att de kommer komma ett hus till er åxå Ha de så gott kram

2009-05-06 @ 22:08:40
Postat av: Anonym

Nej rusta har ja inte kollat på, har fått för mig det är jättedålig kvalitet på dom? Vem var det som skrev? Inget namn :) :)

2009-05-06 @ 22:14:01
URL: http://mammaannamaria.bloggse
Postat av: Anonym

Men de var ju jag Fransson :-) Namnet försvann vist..Tror de finns olika sorter där åxå för vissa är inte så där superbillig och då kan dom ju inte vara så jäkla dålika tycker jag,,,men man vet ju aldrig.Är de Jossan som har fått bebbe???Kram

2009-05-08 @ 12:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0