Sista dagen!

På pencillinkuren idag tack o lov! Tycker att jag mått så illa och känt mig så trött av dom, tröttheten är iofs. bra då jag har lite svårt o somna numer, ligger o lyssnar för mycket på allt runt om, löjligt men sant!
I helgen har vi inte gjort så mycket, i Lördags var jag på klädparty hos en Magdalena, köpte ett par byxor och en solhatt till skrutten! Sen när jag kom hem därifrån var Andreas och Albin här, så Albin jag och Neo lekte lite när grabbarna kollade på hockey, vad mysigt det är med en bebis och en stor :) Så länge dom leker snällt måste tilläggas :P
Efter att dom åkt hem kom grannarna över o kikade på lite fotboll, Neo lekte ute med en av dom länge länge, och blev så förtvivlad när han gick in, då var han så rolig för Magnus frågade : Neo, ska vi se vem som har starkast vilja? Och Neo nickar och säger Mmmm helt lycklig :) Jag skulle gissa på att skrutten har starkast vilja, för han är minsann en envis liten krabat :P
Idag har Jonas och Neo varit hos farmor och farfar en stund, och jag kikade på en webföreläsning, den skulle kunnat vara intressant, men det var så utdraget, ja ni som sett den vet vad jag menar :)

I morgon hoppas vi lite på att tentaresultaten läggs ut, men det är väl kanske lite väl optimistiskt då sista datumet är på Fredag, men ni kan ju börja hålla tummarna redan nu.

Nu är det nog läggdags för min del, Jonas sitter och skissar på sin tatuering, det ser ut som han är i en helt annan värld så jag avlägsnar mig



Min förmiddag



Neos nya fina byxor, hatten skulle komma om någon vecka

Untitled from Anna-Maria Forslin on Vimeo.

Vi har lärt Neo att ropa på nån av oss om han vill ha hjälp, det har han ju snappat upp som ni ser, såhär har han ropat heeela dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0