Söndag hela veckan

Det känns nästan som att det jämt är Söndag :) Det är den tråkigaste dagen på hela veckan tycker jag! Har inte gjort så mycket produktivt idag faktiskt, varit till Mobackes en sväng och köpt en fin blomma som jag skulle sätta på mitt Monami fat som jag köpte igår! Men blomman passade sig bättre i fönstret. Hittade även en liten zink korg där att hänga i fönstret med små blåa rosliknande blommor i, det blev jättemysigt!

Har försökt planera lite inför flytten med, tapeter o sånt. Har hittat ett bord nu på blocket som jag ska renovera, det var 5 stolar till som jag också ska slipa och måla, men jag kommer nog bara att använda 3 för sen ska vi ju ha en kökssoffa på den andra sidan :) Det kommer att bli så fint!



Den här tapeten ska vi köpa i morrn till köket, det är inte så mycket vägg som ska tapetseras där så det kommer att bli fräscht! Vi ska ju lacka om luckorna vita och byta knoppar med, och så ska vi sätta två vita vitrindörrar på två av köksskåpen.  (Bilden kommer från tapetshopen.se



Den bilden längst upp till höger: det tänkte vi köra på i Neos rum och så ska vi måla upp en gigantisk giraff :) Bilden är tagen från Beckers hemsida :)




Funderar också på den här till köket, men ja måste kolla om dom har den först :) Vill ju se den live först :)



Hittade giraffen, en sån ska vi göra :)

Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: stina

åh vilka fina bilder, man blir ju helt sjukt!!

lycka att få inreda ett helt hus!!!!

2009-05-03 @ 19:22:46
Postat av: Caroline

Visst är det roligt att planera och tänka hur man ska inreda? Enligt Tomas så är vi klara här hemma, men i mitt huvud snurrar det ideér hela tiden ;)



Jag tycker absolut den första tapeten till köket var snyggast. Kul idé med giraffen!

2009-05-04 @ 07:50:11
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0