Tidig morgon

Vad underbart!..... Hmmm???... Saknar mina sovmornar mitt i veckan. Men det lär bli klent med sånna ett tag fram över nu, Vi ska alltså hinna med TRE tentor och en inlämningsuppgift innan den 5:e Juni, jag vet då inte hur de har täntk? Man får se det som att sen är det lite lov, och direkt efter sommaren går vi ut på praktik så då blir det lite paus.
Känner mig faktiskt utvilad idag, Neo vaknade nämligen halv fyra igår morse, sen var vi i Gävle hela dagen, så vid åtta gjorde jag kväller igår..Neo verkade vara tillbaka till sitt gamla trött jag idag igen alla fall för vi fick knappt upp honom när han skulle åka till Barbro. Jag tänkte fall vi kanske haft vår tur nu med ett sov barn och att det var våran tur att vara vakna om nätterna och stiga upp i ottan, kanske? Men jag hoppas det var nått tillfälligt, han har vaknat till på natten en gång också i helgen och i natt, hjälp? :) Vi får se hur det artar sig... Jag vet att han håller på att få en tand, igen men det vaknar dom väl inte på nätterna av? :)

Idag ska vi till banken och fixa med alla papper och sånt, för vi ska betala handpenningen senast Fredag och då ska vi även gjort besiktning om vi nu väljr att göra det vilket vi ska. Det verkar som vi hittat en snubbe i Söderhamn som hade tid, det är inte bara att ringa : Hej har du tid... Typ i morrn? :) Ska även försöka hinna med att köpa tapeter idag, och så mailade hon från blocket med och frågade om vi kunde komma ikväll och köpa köksbordet, men usch jag har ingen lust, var till Gävle igår och ska dit i morgon igen.. Men men det var superfint, eller nja inte NU men det kommer att bli jättefint när det blir vitmålat, det var även fem stolar till

Nej nu ska jag ta och klä mig och börja min promenad mot skolan, det är bakterier på schemat idag, spännande!




Duktig o hjälper till med disken :) Han plockar ur diskmaskinen, lägger allt i samma låda :)



Men det är inte så lätt att veta var allt ska vara :) Högt upp är det också...

Kommentarer
Postat av: J

Ja det kan man undra =)



Idag har Mille full gammal neomundering... body, byxor och huvtröja.

Hälsa lillgubben att hans mamma får fixa en låda lite längre ner så att han kommer åt bättre =)

2009-05-05 @ 09:32:17
URL: http://mammajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0