Underbar morgon!

I morse blev jag väckt med pussar, frukost på sängen och fina paket! Neo ville gärna hjälpa mig och öppna, och gav mig pussar mellan varven! Det var så mysigt! Jonas hade gjort god frukost och kaffe också och tänt ljus som dom kom in med på en bricka och väckte mig!
Jag fick min efterlängtade bakbok, Lelas piece of cake som låg i en jättefin kakburk som det stod: Do you want a piece of cake :) Och så fick jag en sommarklänning! Sötnosarna! 
 


Denna var som bakgrund när jag startade datorn, han är så eftertänksam sådär Jonas, nått sånt gulligt hade jag aldrig kommit på tror jag :)

NU ska jag baka tårtbottnar och sen väntar 2-års kalas, Arven skall firas ute i deras sommarstuga så det blir mystig! Hon ska få en liten dockvagns sulky utav oss jag hoppas hon gillar den!

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis på födelsedagen! Ni verkar haft en jättemysig morgon :)

2009-05-30 @ 19:59:11
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken helt underbar bild! Sötare än socker är han!

2009-06-10 @ 22:21:25
URL: http://imary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0