Vilken hosta :(

Sitter o lyssnar på lilla skrutt som hostar nått förtvivlat, att den aldrig ger med sig, tror han haft denna hosta i cirka en månad nu till o från, blir bättre o sämre o bättre o sämre, men ger aldrig riktigt med sig. Tycker så synd om honom! Skönt för honom att han kan sova trots hostan alla fall. Inga tecken på feber har det varit heller. Men jag har hört att barn kan "hosta" fram tänderna, kanske är nått sånt? För han får verkligen tänder hela tiden, just nu är det tre stycken påväg upp. Snart borde det vara fullt :)
Fick ta upp skrutten med nyss, gick in och skulle kika till honom, kände att det inte luktade som det ska, och mycket riktigt han hade bajsat i sömnen stackarn, så jag tog upp honom och bytte, först låg han o blundade bara men sen började han flina och prata. Trodde det skulle vara tvärkört för honom att somna efter det, men jag behövde bara lägga ner honom så sov han.
Jag har suttit o pluggat mestadelen av kvällen sen Neo somnade vid halv sju, matten ena stunden och bakterier den andra, det är så jobbigt när han har två tentor med endast 4 dagar mellan, man vet inte riktigt var man ska börja nånstans. Tycker det är lite dålig stil av lärarna också om vi inte får tillbaka vår förra tenta innan vi skriver en ny? Borde det inte vara så att man får det? Jag tycker då det... Fredag är sista dagen och så även LM tentan. Och än har inget resultat synts till...

Nu regnar det ute, mysigt att höra hur det regnar tycker jag. Jag tror jag ska ta ett bad och tända lite ljus. jonas kommer hem om 30 minuter, så jag tänker hålla mig vaken till dess så att vi hinner träffas nått idag om även att bara få en godnattpuss :)

Mäklaren ringde idag och talade om att ägarna hade åtgärdat det som felade på besiktningen nu, så i helgen ska vi dit o kika samt mäta lite köksluckor och sånt, om vi ska byta eller lämna in dom för målning. Vi får se...

Idag har jag fått världens goaste kramar av snutten, vi satt o skulle borsta tänderna och så började han krama mig allt vad han hade om och om igen, finns det nått bättre?...
Ett nytt ord har han lärt sig med, WOW säger han numera om det händer nått skoj :)

Sov gott på er!



Här är min prins!



Det var väldigt viktigt att hjälpa mamma vattna blommorna :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja välling på kvällen är mysigt, men inte lika kul att behöva gå upp klockan 1,3 eller 5 för att fixa en flaska... :) Det var det jag menade!

2009-05-13 @ 22:50:27
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej hej!

Vilken trevlig blogg du har!

Den har varit dagens utvalda på min blogg.



Ska bli så skoj att träffa alla er mammor i GBG i sommar!



Kram

Annica

2009-05-14 @ 12:53:54
URL: http://minstorafamilj.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0