Halvvägs!

Fredag igen! Kan dock inte säga: äntligen helg, för jag "jobbar" i helgen. Alltså praktiken. Ska vara på ambulansen i morrn, så jag längtar! :)
Det går kanon på praktiken, det är jättespännande och jag har redan lärt mig massor! Även fått göra mycket och ta mycket ansvar tycker jag! Det växer man otroligt av i sin roll som blivande sjuksköterska! Även om jag ska läsa vidare till barnmorska sedan så måste jag jobba ett år som ssk innan jag kan söka vidare till det. Så det är ju viktigt att det känns bra! Och det gör d verkligen!

Idag är Neo o jag hemma o myser bara, vi e lite snuviga båda två, ingen feber nån av oss men vi stannar hemma o tar det lugnt bara!

Neo har sprungit omkring med bar rumpa o stövlar hela morgonen, han har lärt sig att klä på sig skälv och gör det mest hela tiden! Det bästa av allt är nog att han sa: Jag älskar dig igårkväll innan han la sig :) DÅ smälter man som mamma! "Etta de" lät det :)

Och nu är vi halvvägs genom denna graviditet med, det känns underligt! Hur fort kan det gå? Snart har vi en bebis här! Undrar just vad det blir för någon krabat! Har på känn att vi kommer få igen nu för att Neos sovrutiner varit oklanderliga sen början.. :)

Nu ska vi gå o kika på drömmarnas trädgård, vet nån som blir överlycklig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0