Kan själv

Tänk vilken självständig liten skrutt vi har! Vi skrattade gott åt honom igår! Jonas höll på att skruva ihop en byrå från Ikea och jag höll på att hänga tvätt, sen när ja kommer ut i köket ser ja Neo, då har han tagit fram en av sina tallrikar, en sked, hällt upp jordgubbskräm och sitter å äter vid bordet :)
Man behöver heller inte följa honom på pottan längre, han springer dit när han känner behovet, finns det ingen potta där vi är säger han till, hos dagmamman går han på toaletten. Hemma vill han gärna tömma pottan själv också, efter att ha kikat ner i den och sagt WOOooooow :)
Ja dom är för härliga dom små liven!

Har ni ställt om klockan alla? Ja ställde om min mobil igår kväll, vaknade i morse före Neo, klockan var då 08.45. Sen efter cirka en kvar började han prata från sitt rum, så jag tog upp honom, väckte pappa som började jobba 11 och så gick vi ner, där får vi se att klockan är 11.20. Alltså har min mobil ställt om sig själv också i natt :) Så det blev lite kaos då Jonas började klockan 11 :) Klockan var alltså 10.20 :) Vi tog en rejälv sovmorgon idag alla fall. Neo sov då alltså egentligen till 11, inte illa :)

Idag är vi sjläva hemma hela dagen, pappa jobbar först några timmar, sen är det match i Hudik. Vi ska mysa inne, det är så trist väder ute! Vi kanske går ut en liten sväng på eftermiddagen bara. Sen kommer morfar hit och ska hjälpa oss sätta upp en lampa i köket. Jonas är inte så förtjust i att sätta upp taklampor ha ha o inte jag heller! Sen köpte vi nya spots till köket också som vi ska sätta upp här i dagarna, och ta bort det fula lysröret som sitter över köksbänken nu, det ger så dåligt ljus med!

Nu ska det lagas lite lunch och damsugas! Hoppas ni får en underbar Söndag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men det är ju helt sjukt! Det kan inte vara många mer än Neo som sover till 11. Inte många barn i hela jäkla världen! Jag tycker ärligt att det är väldigt konstigt faktiskt :)

2009-10-25 @ 13:39:12
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahaha vad roligt att han ropade efter makka pakka :) Signe sover ungefär 11 timmar. Men då kommer hon oftast in till oss och lägger sig nån gång mitt i natten.

2009-10-25 @ 13:55:28
URL: http://foforidoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0